Wojciech
Borowski

Group CEO & Managing Director

Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w biznesie, marketingu i reklamie. Jeden z czołowych przedstawicieli branży. Od 2013 roku CEO McCANN Poland. Posiada na swoim koncie tytuły Człowiek Europy Havas Worldwide oraz Człowiek Roku Reklamy magazynu Brief. Czterokrotnie nominowany w konkursie AdMan Roku pisma Press. Grupy Marketingowe przez niego prowadzone czterokrotnie otrzymywały tytuł „Grupa Reklamowa Roku” przyznawany przez Media Marketing Polska. W latach 2012-2016 Przewodniczący Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2021-2022 pełni rolę przewodniczącego YPO Gold Poland. Często jest zapraszany przez media aby udzielić wypowiedzi na temat nowych technologii, projektowania komunikacji, trendów biznesowych oraz reklamy. Od 2014 jest aktywnym Mentorem w programie Mentors4Starters. Prywatnie pasjonat sportów, książek non-fiction i podróży. Dumny mąż Ani oraz tata Poli, Heleny i Maurycego. W domu Borowskich pełni funkcję Dyrektora Sportowego.

Krzysztof
Kawa

Group CFO

Blisko 18 letnie doświadczenie w controllingu biznesowym i finansach. Od 2013 roku w McCANN Poland, a od 2016 roku w roli CFO, także jako Wiceprezes McCANN Poland i Spark Warsaw.

Zawsze wspiera słuszne inicjatywy, dbając o zbalansowany, długoterminowy rozwój.

Od 2022 roku odpowiedzialny za zbudowanie centrum usług wspólnych dla spółek które wchodzą do Grupy 45Avenue oraz dla podmiotów z branży reklamowej, które potrzebują na drodze swojego rozwoju doradztwa i kompetencji z zakresu backoffice w takich obszarach jak: finanse, IT, HR, Administracja i  wsparcie prawne.

Agata
Krawczyk

Strategy Director

Od marca 2024 roku odpowiada za strategię w agencji reklamowej McCANN Poland i wszystkich pozostałych agencjach Grupy. Ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i marketingowych zdobywała pracując m.in. dla Allegro, PepsiCo, Maspexu, Volkswagen Group (SEAT & CUPRA), Disney+, UNIQA, McDonald’s, PKO Banku Polskiego czy PZU. Współautorka kampanii nagradzanych w konkursach Effie, KTR i INNOVATION, jurorka w konkursach branżowych oraz prelegentka. Efektywność to domena jej pracy – przede wszystkim w kontekście tworzenia rozwiązań dla klientów, ale także rozwijania biznesu agencji, co potwierdza wiele wygranych przetargów na jej koncie. Ma również doświadczenie w tworzeniu autorskich narzędzi i metodologii z zakresu strategii komunikacji na poziomie globalnym. Prywatnie: wałbrzyszanka, miłośniczka wszystkiego, co włoskie, mająca ogromną słabość do jamników.

Bartosz
Jeglejewski

Creative Director

W McCANN Poland od marca 2024 roku, a w branży pracuje od ponad 15 lat. Do grona jego klientów należeli między innymi Bank BNP Paribas, Renault, Opel, Orange, Pru, Biedronka, Nationale Nederlanden i Mondelez. Jest zdobywcą ponad 70 nagród w międzynarodowych i krajowych konkursach, takich jak Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (w tym Charity of the Year), Innovation i MIXX (Best in Show). Pełnił funkcję jurora w konkursach KTR, Kreatura i AdForum PHNX. Jest autorem publikacji dla Media&Marketing Polska, Marketer+ oraz Magazynu Online Marketing. Brał udział jako prelegent w Kongresie for Social Media. Prywatnie określa siebie jako foodie, wielki fan podróży do Azji oraz miłośnik trzymających w napięciu seriali.

Małgorzata
Tereszczenko

Managing Director McCANN XBC Poland

W McCANN koncentruje się na prowadzeniu zintegrowanego zespołu w ramach grupy dedykowanego dla Mastercard. McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) to rozwiązanie, które pozwala integrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy McCann Worldgroup. Kluczowa idea stojąca za wydzieleniem tej specjalnej jednostki to odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu. Projekty, które współprowadziła zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach jak: EFFIE, KTR, Golden Drum, Webby Awards, Cannes Lions, The One Show, NY Festivals.

Zaproszona jako wykładowca, trener w MPM Marketing Projects Management organizowanej przez SAR.  Poza pracą cieszą ją proste przyjemności życia, jest fanką podróży i poznawania nowych miejsc. Zapytana o fun fact, odpowiada: „I race go karts and what’s your superpower?”

Ewa
Buczny

Business Unit Director

Ewa ma prawie 20-letnie doświadczenie w budowaniu i realizacji złożonych projektów marketingowych na skalę międzynarodową, współpracując z takimi globalnymi markami jak L’Oréal, Unilever, McDonald’s, Procter & Gamble oraz Heineken. Swoje pierwsze kroki stawiała w MRM Worldwide (który jest częścią McCANN Worldgroup), gdzie rozwijała zintegrowane strategie dla kluczowych klientów. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych i PR, co pozwoliło jej skutecznie łączyć kreatywność z podejściem strategicznym. W ostatnim czasie zdobywała doświadczenie w startupach z branży med-tech oraz deep-tech, łącząc nowoczesne technologie z marketingowymi innowacjami.

Natalia
Drobniak

Strategy Group Head

Strateżka-psycholożka. Ponad osiem lat doświadczenia w pracy po stronie agencji. Od 2018r w McCANN gdzie od początku pracuje dla marek L’Oréal Paris, Vichy, Dettol, Coca-Cola. Prowadzi projekty z zakresu strategii komunikacji i marki, w tym często warsztaty z klientami. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych. Projekty, które prowadzi zobywają nagrody Effie (2016, 2018, 2019, 2020, 2021) oraz miecze KTR. Ukończyła Szkołę Strategii Marki, zapraszana do bycia jurorem w konkursach m.in. Innovation Awards, Young Creatives, oraz do wystąpień na Kongresie Badaczy PRBRiO. Prywatnie pochodzi z Warmii (nie Mazur!), duuużo czyta.

Michał
Sosiński

Creative Group Head

Pracuje w branży od 10 lat. Prace w McCANN rozpoczął w 2014. Od tamtej pory cały czas uczy się czegoś nowego. Tworzył i tworzy kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Bank Pekao, MasterCard, Nestle oraz wielu innych… W swojej karierze zdobył kilka nagród EFFIE za efektywność kampanii w tym 2 złota. Po objęciu stanowiska Creative Group Head będzie zajmował się m.in. pogłębieniem relacji i dalszym rozwojem kreatywnym dla klienta KFC.

Paweł
Cholewa

Senior Art Director & Head of Design

Do McCANN Poland dołączył w kwietniu 2024. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynał w 2011r. Tworzył kampanie zarówno lokalne jak i regionalne dla takich marek jak: Ikea, Mirinda, Pepsi, Samsung, mBank, McDonald’s, Allegro, Żywiec. Współtworzył globalne strategie komunikacji, dla marek Desperados i Vivo podczas międzynarodowych warsztatów kreatywnych w Nowym Jorku i Düsseldorfie. Kampanie, których był współautorem były nagradzane na konkursach takich jak Eurobest, Golden Drum, KTR, EFFIE. Prywatnie świeżo upieczony tata, kiepski surfer i niszowy muzyk.