
Wojciech
Borowski
Group CEO & Managing Director
Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w biznesie, marketingu i reklamie. Jeden z czołowych przedstawicieli branży. Od 2013 roku Group CEO McCANN Poland. Posiada na swoim koncie tytuły Człowiek Europy Havas Worldwide oraz Człowiek Roku Reklamy magazynu Brief. Pięciokrotnie nominowany w konkursie AdMan Roku pisma Press. Grupy Marketingowe przez niego prowadzone czterokrotnie otrzymywały tytuł „Grupa Reklamowa Roku” przyznawany przez Media Marketing Polska. W latach 2012-2016 Przewodniczący Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2021-2022 pełni rolę przewodniczącego YPO Gold Poland. Często jest zapraszany przez media aby udzielić wypowiedzi na temat nowych technologii, projektowania komunikacji, trendów biznesowych oraz reklamy. Od 2014 jest aktywnym Mentorem w programie Mentors4Starters. Prywatnie pasjonat sportów, książek non-fiction i podróży. Dumny mąż Ani oraz tata Poli, Heleny i Maurycego. W domu Borowskich pełni funkcję Dyrektora Sportowego.

Krzysztof
Kawa
Group CFO & COO
Blisko 18 letnie doświadczenie w controllingu biznesowym i finansach. Od 2013 roku w McCANN Poland, a od 2016 roku w roli CFO, także jako Wiceprezes McCANN Poland i Spark Warsaw.
Zawsze wspiera słuszne inicjatywy, dbając o zbalansowany, długoterminowy rozwój.
Od 2022 roku odpowiedzialny za zbudowanie centrum usług wspólnych dla spółek które wchodzą do Grupy 45Avenue oraz dla podmiotów z branży reklamowej, które potrzebują na drodze swojego rozwoju doradztwa i kompetencji z zakresu backoffice w takich obszarach jak: finanse, IT, HR, Administracja i wsparcie prawne.

Agata
Krawczyk
Strategy Director
Od marca 2024 roku odpowiada za strategię w agencji reklamowej McCANN Poland i wszystkich pozostałych agencjach Grupy. Ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i marketingowych zdobywała pracując m.in. dla Allegro, PepsiCo, Maspexu, Volkswagen Group (SEAT & CUPRA), Disney+, UNIQA, McDonald’s, PKO Banku Polskiego czy PZU. Współautorka kampanii nagradzanych w konkursach Effie, KTR i INNOVATION, jurorka w konkursach branżowych oraz prelegentka. Efektywność to domena jej pracy – przede wszystkim w kontekście tworzenia rozwiązań dla klientów, ale także rozwijania biznesu agencji, co potwierdza wiele wygranych przetargów na jej koncie. Ma również doświadczenie w tworzeniu autorskich narzędzi i metodologii z zakresu strategii komunikacji na poziomie globalnym. Prywatnie: wałbrzyszanka, miłośniczka wszystkiego, co włoskie, mająca ogromną słabość do jamników.

Bartosz
Jeglejewski
Creative Director
W McCANN Poland od marca 2024 roku, a w branży pracuje od ponad 15 lat. Do grona jego klientów należeli między innymi Bank BNP Paribas, Renault, Opel, Orange, Pru, Biedronka, Nationale Nederlanden i Mondelez. Jest zdobywcą ponad 70 nagród w międzynarodowych i krajowych konkursach, takich jak Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (w tym Charity of the Year), Innovation i MIXX (Best in Show). Pełnił funkcję jurora w konkursach KTR, Kreatura i AdForum PHNX. Jest autorem publikacji dla Media&Marketing Polska, Marketer+ oraz Magazynu Online Marketing. Brał udział jako prelegent w Kongresie for Social Media. Prywatnie określa siebie jako foodie, wielki fan podróży do Azji oraz miłośnik trzymających w napięciu seriali.

Małgorzata
Tereszczenko
Managing Director McCANN XBC Poland
W McCANN koncentruje się na prowadzeniu zintegrowanego zespołu w ramach grupy dedykowanego dla Mastercard. McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) to rozwiązanie, które pozwala integrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy McCann Worldgroup. Kluczowa idea stojąca za wydzieleniem tej specjalnej jednostki to odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu. Projekty, które współprowadziła zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach jak: EFFIE, KTR, Golden Drum, Webby Awards, Cannes Lions, The One Show, NY Festivals.
Zaproszona jako wykładowca, trener w MPM Marketing Projects Management organizowanej przez SAR. Poza pracą cieszą ją proste przyjemności życia, jest fanką podróży i poznawania nowych miejsc. Zapytana o fun fact, odpowiada: „I race go karts and what’s your superpower?”

Ewa
Buczny
Business Unit Director

Michał
Sosiński
Deputy Creative Director
Od 15 lat działa na styku strategii, kreacji i zarządzania – razem ze swoim zespołem tworząc kampanie, które rezonują z ludźmi i przynoszą realne wyniki biznesowe.
W branży reklamowej od 2010 roku. Do McCANN dołączył w 2013. Od tego czasu współtworzył lokalne i globalne kampanie dla najbardziej wymagających marek, takich jak Coca-Cola, KFC, L’Oréal Paris, Vichy, Armani, Opella, Bank Pekao, MasterCard, czy XTB.
Dziś jako Deputy Creative Director nie tylko odpowiada za kierunek kreatywny największych klientów agencji, ale również współtworzy procesy wspierające skuteczność i jakość kampanii. Szczególnym obszarem jego zaangażowania jest marka KFC – z którą związany jest od początku swojej pracy w McCANN i dla której rozwija długofalową, konsekwentną komunikację.
Jego praca to nie tylko kreacja. To także codzienne budowanie zespołu – jego siły, motywacji i energii. Wierzy, że najwyższy poziom kreatywności rodzi się w dobrze prowadzonym zespole, który działa z poczuciem odpowiedzialności za efekt i realnym partnerstwem wobec klienta.

Paweł
Cholewa
Creative Group Head
Do McCANN Poland dołączył w 2024. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynał w 2011. Tworzył kampanie zarówno lokalne jak i regionalne dla takich marek jak: Mastercard, Santander, Ikea, Pepsi, Samsung, mBank, McDonald’s, Allegro, Żywiec. Współtworzył globalne strategie komunikacji, dla marek Desperados i Vivo w Nowym Jorku i Düsseldorfie. Jest zdobywcą licznych nagród na międzynarodowych i krajowych konkursach, takich jak Cannes Lions, DA&D, Eurobest, Clio, One Show, Golden Drum, KTR, EFFIE. Prywatnie tata, kiepski surfer i niszowy muzyk z występem na głównej scenie OFF Festiwalu w portfolio.

Kamil Kuć
Creative Group Head
Chciał zostać aktorem, ukończył psychologię a trafił do reklamy. Pierwsze doświadczenia zdobywał w butikowych agencjach, a od 2019 roku przekłada swoje umiejętności na pracę z takimi klientami jak Mastercard, Santander, KFC, Google, YouTube, Zalando, T-Mobile, Jeep, Fiat, BMW i MINI. Współautor projektów nagradzanych na wszystkich kluczowych festiwalach reklamowych.