
Wojciech
Borowski
Group CEO & Managing Director
Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w biznesie, marketingu i reklamie. Jeden z czołowych przedstawicieli branży. Od 2013 roku Group CEO McCANN Poland. Posiada na swoim koncie tytuły Człowiek Europy Havas Worldwide oraz Człowiek Roku Reklamy magazynu Brief. Pięciokrotnie nominowany w konkursie AdMan Roku pisma Press. Grupy Marketingowe przez niego prowadzone czterokrotnie otrzymywały tytuł „Grupa Reklamowa Roku” przyznawany przez Media Marketing Polska. W latach 2012-2016 Przewodniczący Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2021-2022 pełni rolę przewodniczącego YPO Gold Poland. Często jest zapraszany przez media aby udzielić wypowiedzi na temat nowych technologii, projektowania komunikacji, trendów biznesowych oraz reklamy. Od 2014 jest aktywnym Mentorem w programie Mentors4Starters. Prywatnie pasjonat sportów, książek non-fiction i podróży. Dumny mąż Ani oraz tata Poli, Heleny i Maurycego. W domu Borowskich pełni funkcję Dyrektora Sportowego.

Krzysztof
Kawa
Group CFO & COO
Blisko 18 letnie doświadczenie w controllingu biznesowym i finansach. Od 2013 roku w McCANN Poland, a od 2016 roku w roli CFO, także jako Wiceprezes McCANN Poland i Spark Warsaw.
Zawsze wspiera słuszne inicjatywy, dbając o zbalansowany, długoterminowy rozwój.
Od 2022 roku odpowiedzialny za zbudowanie centrum usług wspólnych dla spółek które wchodzą do Grupy 45Avenue oraz dla podmiotów z branży reklamowej, które potrzebują na drodze swojego rozwoju doradztwa i kompetencji z zakresu backoffice w takich obszarach jak: finanse, IT, HR, Administracja i wsparcie prawne.

Agata
Krawczyk
Strategy Director
Od marca 2024 roku odpowiada za strategię w agencji reklamowej McCANN Poland i wszystkich pozostałych agencjach Grupy. Ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i marketingowych zdobywała pracując m.in. dla Allegro, PepsiCo, Maspexu, Volkswagen Group (SEAT & CUPRA), Disney+, UNIQA, McDonald’s, PKO Banku Polskiego czy PZU. Współautorka kampanii nagradzanych w konkursach Effie, KTR i INNOVATION, jurorka w konkursach branżowych oraz prelegentka. Efektywność to domena jej pracy – przede wszystkim w kontekście tworzenia rozwiązań dla klientów, ale także rozwijania biznesu agencji, co potwierdza wiele wygranych przetargów na jej koncie. Ma również doświadczenie w tworzeniu autorskich narzędzi i metodologii z zakresu strategii komunikacji na poziomie globalnym. Prywatnie: wałbrzyszanka, miłośniczka wszystkiego, co włoskie, mająca ogromną słabość do jamników.

Bartek
Klimaszewski
Executive Creative Director
Stał za barem w warszawskiej Piekarni i londyńskim The Velvet Room. Przez dziesięć lat studiował dziennikarstwo na UW. Przez rok wisiał na telefonie w call center PLL LOT. W 2004 trafił do reklamy. W latach 2016–2021 jako dyrektor kreatywny McCANN Poland odpowiadał za obsługę Mastercard. Stworzony przez niego model współpracy przyniósł pierwszą w historii nominację KTR dla tej marki. Potem poszło już z górki. Na swoim koncie ma ponad 230 nagród i wyróżnień za projekty dla klientów takich jak KFC, Orange, Storytel, Decathlon, Pernod Ricard, WWF, Mercedes Benz, mBank czy Mastercard. Obiecał sobie, że zmieni branżę, gdy reklama przestanie go bawić. Reklamie do dziś się to nie udało.
Ma żonę, dwóch synów, dom, drzewo i psa.

Małgorzata
Tereszczenko
Managing Director McCANN XBC Poland
W McCANN koncentruje się na prowadzeniu zintegrowanego zespołu w ramach grupy dedykowanego dla Mastercard. McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) to rozwiązanie, które pozwala integrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy McCann Worldgroup. Kluczowa idea stojąca za wydzieleniem tej specjalnej jednostki to odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu. Projekty, które współprowadziła zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach jak: EFFIE, KTR, Golden Drum, Webby Awards, Cannes Lions, The One Show, NY Festivals.
Zaproszona jako wykładowca, trener w MPM Marketing Projects Management organizowanej przez SAR. Poza pracą cieszą ją proste przyjemności życia, jest fanką podróży i poznawania nowych miejsc. Zapytana o fun fact, odpowiada: „I race go karts and what’s your superpower?”

Ewa
Buczny
Business Unit Director

Michał
Sosiński
Deputy Creative Director
Od 15 lat działa na styku strategii, kreacji i zarządzania – razem ze swoim zespołem tworząc kampanie, które rezonują z ludźmi i przynoszą realne wyniki biznesowe.
W branży reklamowej od 2010 roku. Do McCANN dołączył w 2013. Od tego czasu współtworzył lokalne i globalne kampanie dla najbardziej wymagających marek, takich jak Coca-Cola, KFC, L’Oréal Paris, Vichy, Armani, Opella, Bank Pekao, MasterCard, czy XTB.
Dziś jako Deputy Creative Director nie tylko odpowiada za kierunek kreatywny największych klientów agencji, ale również współtworzy procesy wspierające skuteczność i jakość kampanii. Szczególnym obszarem jego zaangażowania jest marka KFC – z którą związany jest od początku swojej pracy w McCANN i dla której rozwija długofalową, konsekwentną komunikację.
Jego praca to nie tylko kreacja. To także codzienne budowanie zespołu – jego siły, motywacji i energii. Wierzy, że najwyższy poziom kreatywności rodzi się w dobrze prowadzonym zespole, który działa z poczuciem odpowiedzialności za efekt i realnym partnerstwem wobec klienta.

Paweł
Cholewa
Creative Group Head
Do McCANN Poland dołączył w 2024. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynał w 2011. Tworzył kampanie zarówno lokalne jak i regionalne dla takich marek jak: Mastercard, Santander, Ikea, Pepsi, Samsung, mBank, McDonald’s, Allegro, Żywiec. Współtworzył globalne strategie komunikacji, dla marek Desperados i Vivo w Nowym Jorku i Düsseldorfie. Jest zdobywcą licznych nagród na międzynarodowych i krajowych konkursach, takich jak Cannes Lions, DA&D, Eurobest, Clio, One Show, Golden Drum, KTR, EFFIE. Prywatnie tata, kiepski surfer i niszowy muzyk z występem na głównej scenie OFF Festiwalu w portfolio.

Kamil Kuć
Creative Group Head
Chciał zostać aktorem, ukończył psychologię a trafił do reklamy. Pierwsze doświadczenia zdobywał w butikowych agencjach, a od 2019 roku przekłada swoje umiejętności na pracę z takimi klientami jak Mastercard, Santander, KFC, Google, YouTube, Zalando, T-Mobile, Jeep, Fiat, BMW i MINI. Współautor projektów nagradzanych na wszystkich kluczowych festiwalach reklamowych.