Wojciech
Borowski
Group CEO & Managing Director
Krzysztof
Kawa
Group CFO
Agata
Krawczyk
Strategy Director
Od marca 2024 roku odpowiada za strategię w agencji reklamowej McCANN Poland i wszystkich pozostałych agencjach Grupy. Ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i marketingowych zdobywała pracując m.in. dla Allegro, PepsiCo, Maspexu, Volkswagen Group (SEAT & CUPRA), Disney+, UNIQA, McDonald’s, PKO Banku Polskiego czy PZU. Współautorka kampanii nagradzanych w konkursach Effie, KTR i INNOVATION, jurorka w konkursach branżowych oraz prelegentka. Efektywność to domena jej pracy – przede wszystkim w kontekście tworzenia rozwiązań dla klientów, ale także rozwijania biznesu agencji, co potwierdza wiele wygranych przetargów na jej koncie. Ma również doświadczenie w tworzeniu autorskich narzędzi i metodologii z zakresu strategii komunikacji na poziomie globalnym. Prywatnie: wałbrzyszanka, miłośniczka wszystkiego, co włoskie, mająca ogromną słabość do jamników.
Bartosz
Jeglejewski
Creative Director
W McCANN Poland od marca 2024 roku, a w branży pracuje od ponad 15 lat. Do grona jego klientów należeli między innymi Bank BNP Paribas, Renault, Opel, Orange, Pru, Biedronka, Nationale Nederlanden i Mondelez. Jest zdobywcą ponad 70 nagród w międzynarodowych i krajowych konkursach, takich jak Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (w tym Charity of the Year), Innovation i MIXX (Best in Show). Pełnił funkcję jurora w konkursach KTR, Kreatura i AdForum PHNX. Jest autorem publikacji dla Media&Marketing Polska, Marketer+ oraz Magazynu Online Marketing. Brał udział jako prelegent w Kongresie for Social Media. Prywatnie określa siebie jako foodie, wielki fan podróży do Azji oraz miłośnik trzymających w napięciu seriali.
Małgorzata
Tereszczenko
Managing Director McCANN XBC Poland
Natalia
Drobniak
Strategy Group Head
Michał
Sosiński
Creative Group Head
Paweł
Cholewa
Senior Art Director & Head of Design
Do McCANN Poland dołączył w kwietniu 2024. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynał w 2011r. Tworzył kampanie zarówno lokalne jak i regionalne dla takich marek jak: Ikea, Mirinda, Pepsi, Samsung, mBank, McDonald’s, Allegro, Żywiec. Współtworzył globalne strategie komunikacji, dla marek Desperados i Vivo podczas międzynarodowych warsztatów kreatywnych w Nowym Jorku i Düsseldorfie. Kampanie, których był współautorem były nagradzane na konkursach takich jak Eurobest, Golden Drum, KTR, EFFIE. Prywatnie świeżo upieczony tata, kiepski surfer i niszowy muzyk.