Account Supervisor

W 2024 roku zdobyliśmy 5 Cannes Lions, w tym Grand Prix oraz znaleźliśmy się na 14 shortlistach, w tym Titanium. Na konkursie D&AD zdobyliśmy 1x Graphite Pencil i 3x Wood Pencil oraz jako pierwsza agencja w historii polskiej reklamy, zdobyliśmy Black Pencil. W prestiżowym konkursie The One Show zdobyliśmy aż 12 nagród, w tym główną nagrodę Sustainable Development Goals, 2x Merit, 4x Gold Pencil, 4x Silver Pencil, 1x Bronze Pencil. Jako jedyna agencja z Polski otrzymaliśmy srebro na najważniejszym europejskim konkursie dotyczącym efektywności – Effie Europe.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Account Supervisor
Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowo)

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie kluczowych projektów z wykorzystaniem narzędzi z zakresu marketingu zintegrowanego
  •  Opieka nad Klientami, identyfikacja potrzeb i oczekiwań, dbałość o rozwój, bieżące doradztwo i wsparcie
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
  • Prowadzenie prezentacji, zarówno pod kątem przygotowania, jak i prowadzenia spotkań z klientem
  • Zarządzanie zespołem
  • Tworzenie budżetów, harmonogramów i prezentacji
  • Zarządzanie czasem w zespole, umiejętne delegowanie zadań, efektywne planowanie pracy swojej i zespołu, kontrola nad budżetem zespołu i realizacją celów
  • Rozwój biznesu, wykazywanie inicjatywy w działaniu
  • Proaktywna postawa, samodzielność i język rozwiązań w duchu team-player
  • Przygotowanie prezentacji przetargowych, analiz oraz raportów

Oczekujemy

  • Doświadczenie na stanowisku Account Supervisora w agencji kreatywnej lub na stanowisku o podobnych kompetencjach
  • Znajomość kanałów komunikacji oraz nowoczesnych narzędzi marketingu
  • Doświadczenie w tworzeniu mulitidyscyplinarnych kampanii marketingowych / koordynacji kompleksowych projektów 360
  • Doświadczenie w pracy z Klientem w języku angielskim – spotkania, prezentacje, korespondencja mailowa
  • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami
  • Zdolności analityczne, umiejętność myślenia strategicznego, rozumienia i współtworzenia strategii komunikacji
  • Umiejętności organizacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność w rozwiązywaniu problemów
  • Zorientowanie na cele, elastyczność w działaniu oraz dbałość o detale
  • Chęć do pracy na dużych, ale również mniejszych projektach
  • Mile widziane projekty nagrodzone w branżowych konkursach

Oferujemy

  • Pracę dla znanych, renomowanych marek, realizację ciekawych projektów oraz możliwość tworzenia niestandardowych rozwiązań z doświadczonym zespołem
  • Pracę pełną wyzwań oraz realny wpływ na prowadzone projekty
  • Merytoryczne wsparcie zespołów kreacji i strategii
  • Wynagrodzenie zgodne ze standardami w branży
  • Pracę w stabilnej agencji reklamowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę lub B2B
  • Pracę hybrydową (biuro w Centrum i na Mokotowie)
  • Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multisport
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Pracę w fajnym miejscu z super ludźmi
  • Możliwość przychodzenia do biura z psem 🙂